جالب است ۰
وزیر راه و شهرسازی در حوزه اپراتور بندر شهید رجایی اظهارداشت: در حوزه اپراتوری حتما به سمت رقابت گام بر می‌داریم و با هرگونه انحصار مخالف هستیم.
به گزارش مارین نیوز، عباس آخوندی امروز در نشست خبری که به مناسبت روز حمل‏ونقل در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛ با بیان اینکه «سازمان بنادر باید اعمال حاکمیت در بنادر را با اقتدار انجام دهد»، گفت: از جهت بازسازی و نوسازی بنادر در 8 سال اخیر اقدامات مناسبی انجام نشده است.

آخوندی تأکید کرد: ترمینال دو بندر شهید رجایی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و باید تجهیز شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «برای اجرای استراتژی بنادر خشک در حال فعالیت هستیم تا موضوع پنجره واحد عملیاتی شود»، گفت: در سفر اخیر به تایلند موافقتنامه بنادر خشک را به امضاء رسانده‌ایم.

وی یادآور شد: باید دو بندر خشک در ایران ایجاد شود که یکی از آنها شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است که در آن حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل جاده‌ای فعال خواهد شد.

https://marinenews.ir/vdcdz50f.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما