جالب است ۰
عملیات بارگیری اولین و بزرگترین سکوی گازی ساخت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران امروز در بندرعباس انجام شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در این مراسم گفت: برای ساخت این سکوی 2700 تنی 240 میلیون دلار هزینه شده است.

حمید رضائیان اصل اضافه کرد: با نصب این سکو در فاز 16 منطقه پارس جنوبی روزانه یک میلیارد مترمکعب گاز تولید و سالانه 15 میلیون دلار ارز عاید کشور  می‏شود.

وی یادآورشد: کلیه فعالیت‏های این شرکت از جمله ساخت سکو و کشتی‏های اقیانوس پیما با نظارت موسسه‏های بین المللی از جمله GL آلمان درحال انجام است.

https://marinenews.ir/vdcjvmev.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما