مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: در سالهای گذشته نفتکشهایی که نفت خام ایران را بارگیری میکردند، برای دریافت سوخت مورد نیاز خود به بندر فجیره در امارات عربی متحده میرفتند، اما با گسترش خدمات بانکرینگ ایران در حال حاضر این وضعیت تغییر پیدا کرده و شناورهای خارجی در بنادر جنوبی کشور سوختگیری میکنند.





