جالب است ۰
مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: اولین کشتی محموله سوآپ سوختی با اعلام ورود، به بندر نکا وارد و تخلیه خواهد شد.
کلید خوردن سوآپ سوختی در بندرنکا
به گزارش مارین نیوز، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: اولین کشتی محموله سوآپ سوختی با اعلام ورود، به بندر نکا وارد و تخلیه خواهد شد.مهندس علی خدمتگزار افزود: از آنجاییکه دریای خزر دارای مقادیر متناهی نفت و گاز است و ایران به‌عنوان بازار نهایی نفت آسیای مرکزی و هم مکانی برای ترانزیت آن می‌باشد انگیزه مضاعفی را برای سرمایه گذاران خارجی نفتی فراهم کرده است.وی به نقش سازمان بنادر و دریانوردی در ارائه انواع خدمات به کشتی‌های حامل سوآپ سوختی و لایروبی مداوم جهت ایجاد عمق مناسب در بندر نکا  اشاره و تأکید کرد: راه‌اندازی سوآپ سوختی موجب افزایش روابط با دیگر کشورها ، مراودات بیش از پیش در تجارت انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی و همچنین ایجاد اشتغال در منطقه خواهد شد.  

https://marinenews.ir/vdcdox0s.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما