انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران در نامهای به رئیس صدا و سیما از نحوه پوشش اخبار نفکش آتش گرفته ایرانی در آبهای شانگهای چین، انتقاد کرد و نوشت: براستی سهم رسانه ملی در اطلاع رسانی این سانحه تنها یک خبر تکراری در طی شبانه روز است.
به گزارش مارین نیوز، انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران در خصوص بی مهری های اخیر صدا و سیما به سانحه دریایی نفتکش سانچی و دریانوردان عزیزمان در دریای چین، نامه ای رسمی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد. متن کامل این نامه به شرح زیر است: