دو ناوگان دریایی روسیه تا چندی دیگر به زیردریایی های بدون سرنشین که به گفته کارشناسان هرکدام می توانند شهرهایی چون لس آنجلس و سن دیگو را نابود سازند، مجهز می شود.
به گزارش مارین نیوز، نیروی دریایی روسیه قصد دارد بیش از 30 زیر دریایی بدون سرنشین که قادر به حمل کلاهک اتمی هستند را وارد عرصه رزمی نماید. به نوشته خبرگزاری "تاس" یک منبع نظامی روس در این زمینه گفت که دو فروند از این زیردریایی های بدون سرنشین به "ناوگان اقیانوس منجمد شمالی" و دو فروند دیگر به "ناوگان اقیانوس آرام" روسیه می پیوندند.بر اساس این گزارش، هرکدام از این زیردریایی ها قادر به حمل هشت پهپاد هستند و به عبارت دیگر در مجموع 32 پهپاد معروف به "پوزئیدون" آماده رزم خواهند شد. این در حالی است که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه پیشتر در نطقی در مجلس این کشور به تلاش ها در ساخت و توسعه یک زیر دریایی بدون سرنشین که قادر به حمل کلاهک های متعارف و اتمی باشد و بتواند زیرساخت ها، ناوهای هواپیمابر و دیگر اهداف دشمن را نابود سازد، اشاره کرده بود.


