نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه جبران نابودی دریا توسط کشتی های بزرگ خارجی غیر قابل تصور است، گفت: کشتهای خارجی حق صید در آبهای ایران را ندارند.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ایران درباره وضعیت صید آبزیان توسط کشتی های بزرگ، گفت: نباید اجازه داد، حتی یک کشتی خارجی در سواحل ایران صید آبزیان را در دستورکار قرار دهد زیرا زمانی که صیادان ایرانی، اوضاع اقتصادی معیشتی مناسبی ندارد نباید اجازه داد کشتی های خارجی صنعتی ماهی های خرد و کوچک را صیدکنند.
