نماینده مردم بندرعباس با اشاره به باطل شدن مجوز فعالیت 16 فروند کشتی چینی توسط شورای امنیت ملی و ادامه حضور محدود این کشتی ها گفت: یقین دارم رانتی در کار است چراکه در ایران اکثرا بازنشستگان سازمان شیلات مجوز این نوع صیدها را دارند، پس به طور حتم با رانت به این امکان دست یافته اند.

به گزارش 






