عضو هیأت مدیره انجمن صنفی دریانوردان و پرسنل دریایی کشتیرانی جمهوری اسلامی با طرح این پرسش که چرا باید روی ناوگان دریایی ملی، از دریانورد خارجی استفاده میکنیم، گفت: این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که از تعداد مناسب دریانورد ایرانی متخصص، در داخل کشور برخوردار هستیم.

به گزارش





