جالب است ۰
کشتی کانتینری ANIL تحت پرچم تانزانیا که در اسکله ۹ بندر خدماتی پارس عسلویه مستقر بود، غرق شد.
به گزارش مارین نیوز، پیش از ظهر دیروز پیرو اعلام اضطرار کشتی کانتینری ANIL به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه، مبنی بر واژگونی و غرق یک شناور در اسکله پارس بندر عسلویه، با هماهنگی های لازم بلافاصله ناجی و چند فروند یدک‌کش به موقعیت اعزام شدند.

با تلاش و‌کمک شناور ناجی ویدک کش مستقر درمنطقه، تمامی ۱۲ نفر خدمه کشتی کانتینری ANIL  توسط شناور های اعزامی نجات یافتند و حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون فعالیت عملیاتی و تخلیه و‌بارگیری در مجتمع بندری خصوصی پارس به طور عادی در حال انجام است و بررسی علل و عوامل بروز این سانحه در دستور کار قرار گرفته است.







برای ورود به کانال تلگرام و مشاهده اخبار کلیک کنید.
https://marinenews.ir/vdchkinx.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما