جالب است ۰
به مناسبت هفته حمل و نقل، جایزه ملی بهره وری بایندر در مراسمی به برگزیدگان حوزه دریایی اعطا شد.
{$sepehr_mmedia_14_400_300}
جشن هفتاد و یکمین سالگرد تأسیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ۲۸ آذرماه با حضور مدیران شرکت‌های عضو و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.
 
 در این مراسم، از جایزه ملی بهره‌وری بایندر رونمایی شد؛ جایزه‌ای که به‌منظور ارتقای بهره‌وری و قدردانی از تلاش‌ها و نوآوری‌های صنعت لجستیک کشور توسط انجمن کشتیرانی و سازمان بهره وری طراحی و مورد سنجه قرار می‌گیرد . همچنین در این رویداد، لوح و تندیس‌های افتخار به شرکت‌ها و افراد برتر اهدا شد.

https://marinenews.ir/vdcfc1dm.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما