استاندار هرمزگان با اشاره به توسعه نامتوازن قشم در شرق و غرب، حل مسائل و مشکلات این جزیره را مستلزم تقسیم کار مشخص و تعامل سازنده بین منطقه آزاد و دستگاههای اجرایی دانست.
به گزارش مارین نیوز به نقل از اقتصادسرآمد، محمد آشوری در نشست بررسی مسائل و مشکلات جزیره قشم بر لزوم شناسایی نظام مسائل جزیره قشم تاکید کرد و گفت: بایستی با توافق بر روی موضوعات برای حل مشکلات جزیره تلاش کنیم و بپذیریم که در موفقیتها و کاستیها همه با هم شریک هستیم.