نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تفحص در عملکرد عمرانی و توسعهای منطقه آزاد کیش و هندورابی خبر داد. وی با انتقاد از واگذاریهای بیضابطه اراضی و عدم بهکارگیری نیروهای بومی، خواستار بررسی عمیقتر پروژهها و اجرای عدالت در مناطق بومینشین شد.

به گزارش 




