جالب است ۰
رئیس‌جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مأموریت یافته‌اند با تمام توان و امکانات پا به پای صبوری و همراهی شما برای ایران از هیچ خدمتی دریغ نورزند.
پیام رئیس‌ جمهور به ملت ایران: از این روزها عبور خواهیم کرد / مأموریت برای دستگاه‌ها
به گزارش مارین نیوز، مسعود پزشکیان رئیس جمهور امروز پنجشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۴) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «ملت عزیز ایران! همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مأموریت یافته اند با تمام توان و امکانات پا به پای صبوری و همراهی شما  برای ایران از هیچ خدمتی دریغ نورزند. به لطف خدا و به مدد همدلی و انسجام از این روزهای سخت و دشوار عبور خواهیم کرد.»

https://marinenews.ir/vdchqknx.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما