مسعود سلطانپور، مدیرعامل پیشین شركت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران (IOEC)، بعنوان مدیر پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار مارین نیوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگی كاركنان صنعت نفت امروز این خبر را در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل IOEC اعلام كرد.
جمالینسب با اشاره به سابقه فعالیتهای سلطانپور در شركت تأسیسات دریایی، گفت: وی در حال حاضر، به نیرویی تبدیل شده كه میتواند در بسیاری از مشكلات صنعت نفت كشور راهگشا باشد.
وی با اشاره به برنده شدن شركت اویك در مناقصه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی، گفت: كلیه فعالیتهای این دو فاز از تأمین مالی تا طراحی و اجرای طرح توسعه به این شركت واگذار شده است.
جمالینسب با بیان اینكه «مدیریت چنین پروژهای به پتانسیل زیادی نیاز دارد»، گفت: صدور حكم مهندس سلطانپور تا پایان هفته جاری نهایی خواهد شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كاركنان صنعت نفت ابراز امیدواری كرد كه با حضور سلطانپور، فازهای 20 و 21 با سرعت بیشتر و هزینه كمتر پیشرفت كند.
سلطانپور نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار مارین نیوز گفت: در حال حاضر، برآورد كلی از وضعیت فازهای 20 و 21 دارم و برای اعلام نظر درباره روند پیشرفت پروژه، بعدا اعلام نظر خواهم كرد.