جالب است ۰
كمپانی بلوگا ری دری آلمان هم در گزارشی از ربوده شدن یكی از كشتی‌های خود در سواحل كنیا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این شركت اعلام كرد كه این كشتی باری با 19 سرنشین از امارات به سمت آفریقای جنوبی در حركت بود.

روز گذشته نیز دزدان دریایی سومالی یك كشتی با 12 سرنشین حاوی LNG متعلق به یك شركت آلمانی دیگر را كه از مومباسا به سمت ماهه، در جزایر سیشل، در حركت بود، در 165 كیلومتری ساحل كنیا ربودند.

نیروی دریایی آلمان و اتحادیه اروپا برای جستجوی دو كشتی ربوده شده و نجات سرنشینان بالگردها و كشتی‌هایی را به منطقه اعزام كرده‌اند، اما تاكنون اطلاعی از وضعیت آنان اعلام نشده است.

https://marinenews.ir/vdcc.mqma2bq10la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما