کد خبر: ۱۳۰۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰

اختلال در ارائه سوخت یارانه‏ای به شناورها در هرمزگان

حدود 15 روز است که سوخت‏رسانی به شناورها (سوخت یارانه‏ای و نیمه‏یارانه‏ای برای شناورهای پرچم ایران) در بندرعباس به شدت مختل شده است.

به گزارش مارین نیوز به نقل از مالکان شناورهای فعال در آب‏های هرمزگان، تانکر سوخت‏رسانی که پیش از این در لنگرگاه مسؤول سوخت‏رسانی به شناورها بود؛ توسط شرکت پخش فرآورده‏های نفتی از سرویس خارج شده و شناورها برای سوخت‏گیری مجبور به انتظار تا بیش از 4 روز هستند.

علاوه بر این، هزینه‏های خروج و ورود به بندر شهیدباهنر که جهت سوختگیری الزامی است، نیز بار سنگینی را به دوش مالکان می‏گذارد.

محمدحسین شمخانی، از فعالان دریایی هرمزگان، دراین‏باره گفت: این موضوع باعث خسارات سنگینی شده که با توجه به شرایط بد اقتصادی موجود وضعیت مالکان را بغرنج‏تر از گذشته کرده است.

وی افزود: بعنوان یک  عضو جامعه دریایی در عجبم که چگونه در سال «حمایت از سرمایه ایرانی» شرکت پخش فرآورده‏های نفتی در بندرعباس کمر به هدر دادن سرمایه و انهدام مالکان شناورها بسته است؟

این فعال دریایی ابراز امیدواری کرد طرح این موضوع در رسانه‏ها باعث شود مسؤولان وضعیت سوخت‏رسانی به شناورها در بندرعباس را حداقل به حالت هرچند نامطلوب گذشته بازگردانند.

ارسال نظر