کد خبر: ۱۷۲۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

بازدید صدر از روند ساخت ترمینال بندر شهید حقانی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه اعضای هیأت عامل این سازمان و مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بزرگترین ترمینال مسافری کشور که در بندر شهید حقانی در مراحل پایانی ساخت است، بازدید کرد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی‏اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، سیدعطاءالله صدر در جریان این بازدید ضمن گفت وگو با پیمانکار و ناظر پروژه بر لزوم تسریع بخشیدن به عملیات اجرایی تکمیل ساختمان این ترمینال تأکید کرد.

لازم به ذکر است، عملیات اجرایی ترمینال بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور در زیربنای 3800مترمربع و در دو نیم طبقه در دست ساخت است.

این ترمینال مسافری شامل بخش‏هایی همچون مراکز فروش بلیط، سالن‏های انتظار، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و مرکز استراحت است که در موقع بروز شرایط نامساعد جوی و تعطیلی موقت بندر، مسافران می‏توانند از امکانات موجود در فضایی مطلوب از امکانات موجود استفاده کنند.

یادآور می‏شود، ساختمان این ترمینال با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی ساخت است. تکمیل این پروژه با لحاظ مشکلات پیش آمده برای پیمانکار آن دو ماه دیگر زمان خواهد برد و پس از اتمام در یک مناسبت زمانی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر