کد خبر: ۱۷۲۵۱
تعداد بازدید: ۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

اطلاعیه انجمن مهندسی دریایی درباره نمایشگاه دریایی روسیه

انجمن مهندسی دریایی ایران با ارسال نامه‏ای به شرکت‏های عضو خود از آنان خواست هماهنگی‏های لازم جهت اعزام به نمایشگاه دریایی سنت پترزبورگ روسیه را صورت دهند.

به گزارش مارین نیوز، در این نامه آمده است: در صورت قطعیت حضور کارشناسان آن شرکت در نمایشگاه بین‏المللی کشتیرانی، کشتی‏سازی، بنادر، انرژی و فراساحل NEVA 2013 (سنت پترزبورگ روسیه 24 الی 27 سپتامبر 2013)، دستور فرمائید تا جهت تهیه ویزا، بلیط و رزرو هتل هرچه سریع‏تر با آژانس نیوتورز روسیه (آقای بغدادی 09122867092) تماس حاصل نموده و مدارک درخواستی ذیل را تحویل ایشان دهید:

1) مبلغ 500 دلار به عنوان پیش پرداخت اولیه برای هر نفر
2) پاسپورت 
 
در این نامه آمده است: با توجه به زمان محدود انجام امور مربوطه، خواهشمند است در زمان تعیین‏شده نسبت به ارسال مدارک اقدام لازم را مبذول فرمائید.

خدمات این تور عبارت است از: ویزای توریستی عادی سفر به روسیه، بلیط هواپیما در مسیر تهران ـ مینسک ـ سنت پتربورگ و برگشت به تهران، ترانسفرهای فرودگاهی، اقامت 6 شب در هتل 4 ستاره در سنت پتربورگ، یک سیم کارت سنت پتربورگ و 4 ترانسفر نمایشگاهی، 2 گشت شهری در سنت پترزبورگ.
     
وب سایت نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر در آدرس www.neva.transtec-neva.com قابل ملاحظه است. همچنین، شرکت‏ها می‏توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه‏های ترانسفر نمایشگاهی، اتاق یک تخته، هزینه کنسلی با آژانس مدیران سفر آفرین (آقای بغدادی) تماس حاصل کنند.

ارسال نظر