کد خبر: ۱۷۲۵۴
تعداد بازدید: ۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

آغاز جشنواره مونسون در چابهار + عکس

با برگزاری جشنواره مونسون، منطقه آزاد چابهار بار دیگر زیبایی‏ها و جاذبه‏های خود را به رخ مقاصد گردشگری می‏کشد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعید رحمانی، سرپرست روابط عمومی‏سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: تاریخ برگزاری این جشنواره که قدمتی همپای خود سازمان دارد مملو از خاطرات، شادی‏ها، شور و نشاط و در یک جمله نور و رنگ و صداست که در قالب برنامه‏های فرهنگی، هنری و از جمله موسیقی آیینی برگزار می‏شود.

وی افزود: جشنواره مونسون بعنوان رویداد مهم فرهنگی از قابلیت ثبت در تقویم جشنواره‏های ملی برخوردار و فراتر از آن نقطه تلاقی اقتصاد و هنر در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار به حساب می‏آید.

وی منطقه آزاد را از معدود مناطق بین فرهنگی با هم زیستی مسالمت آمیز اقوام ایرانی برشمرد و اظهار داشت: بیان فرهنگ و جاذبه‏های بی‏نظیر این منطقه از زبان هنر، گویاترین پیامی‏است که این سازمان خود را ملزم به بازتاب آن دانسته و بی گمان در این مسیر، رساترین صدا، صدای هنرمندان منتخب کشور خواهد بود که از قاب تصویر جشنواره مونسون، هنرنمایی می‏کنند.

رحمانی یادآور شد نام این جشنواره الهام گرفته از جاذبه طبیعی و بی نظیر منطقه یعنی بادهای مونسون است و آن را از جمله رویدادهای مهم در بین مناطق آزاد کشور برشمرد.

جشنواره تابستانی مونسون در منطقه آزاد چابهار از 21 شهریور آغاز شده و تا 28 شهریور ادامه دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الهام
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
0
  باسلام واقعا جشنواره در این مدت عالی بود.مخصوصا اجرای اقای حسینی
ارسال نظر