کد خبر: ۱۸۸۲۰
تعداد بازدید: ۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

مذاکرات کشتیرانی COSCO برای ایجاد خط لاینر با ایران

مدیر شرکت کشتیرانی بین‏المللی کاسکو (COSCO) در منطقه خلیج فارس به همراه نماینده این شرکت در ایران ضمن حضور در بندر شهید رجایی با مدیران این بندر به گفتگو نشستند.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این نشست موضوعات مربوط به امکان‏سنجی حضور مجدد خط کشتیرانی COSCOدر بزرگترین بندر تجاری ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجتبی خوش نیت، معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این نشست ضمن تشریح آخرین دستاوردها و توانمندی‏های بندر شهید رجایی در زمینه پهلودهی مناسب به انواع کشتی‏ها در اسکله‏های کانتینری این بندر، از آمادگی سازمان بنادر برای خدمات دهی به شرکت‏های کشتیرانی بین‏المللی خبر داد.

وو جینگ پینگ، مدیر شرکت کشتیرانی کاسکو (COSCO) در منطقه خلیج فارس، نیز پس از آشنایی با ظرفیت‏ها و پتانسیل‏های بزرگترین بندر کانتینری ایران، در خصوص انجام رایزنی با مدیران ارشد این شرکت جهت تردد کشتی‏های لاینر کانتینری به بندر شهید رجایی قول مساعد داد.

یادآور می‏شود، شرکت کشتیرانی (COSCO) متعلق به کشور چین پنجمین خط کشتیرانی برتر جهان است که 145 فروند کشتی با ظرفیت 624 هزار کانتینر را در اختیار دارد.

ارسال نظر