کد خبر: ۱۸۸۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

تغییر مدیرکل در دقیقه 90!

درحالیکه روز گذشته قرار بود مراسم معارفه آقای سعدالله عبداللهی بعنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان انجام شود و خبر آن نیز به رسانه‌ها داده شده بود، ساعاتی قبل از آن با فشار چند تن از نمایندگان خوزستان در مجلس، این مراسم لغو شد.

به گزارش مارین نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی با اعلام این خبر در شماره امروز خود نوشت: یک مقام مسؤول در استان خوزستان با گلایه از این وضعیت به خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی گفت: علت این فشارها حفظ امکانات فراوان این اداره برای تبلیغات انتخابات آینده مجلس به نفع خودشان می‌باشد.

این مقام مسؤول افزوده است: متأسفانه این نوع دخالت‌ها باعث بلاتکلیفی در برخی ادارات و رکود امور مردم و نارضایتی شده است. از وزیر راه و شهرسازی این انتظار وجود دارد که پاسخ افکار عمومی را در این زمینه بدهد.

گفتنی است، با لغو انتصاب سعدالله عبداللهی به مدیرکلی بنادر و دریانوردی خوزستان، روز گذشته در مراسمی بدون حضور خبرنگاران، جبار جلیلیان بعنوان «سرپرست» این اداره کل منصوب شد.

در حال حاضر، اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز با سرپرست اداره می‏شود و بدین ترتیب، دو بندر مهم دریایی کشور، شهیدرجایی و امام، دچار بی‏ثباتی مدیریتی هستند.

خبرنگار مارین نیوز امروز در تماس با علی جهاندیده، معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، کوشید در جهت رفع این ابهامات مصاحبه‏ای با ایشان صورت دهد که تاکنون این تماس‏ها بی‏پاسخ مانده است.

ارسال نظر