کد خبر: ۱۸۹۷۹
تعداد بازدید: ۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

بسته پیشنهادی توسعه صنایع دریایی تهیه شود

مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از انجمن سازندگان شناور و سازه‏های دریایی خواست بسته پیشنهادی توسعه صنایع دریایی را به این وزارتخانه ارائه کند.

به گزارش مارین نیوز، امیر حسین قناتی در جلسه‏ای که از سوی انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه‏های دریایی ایران با حضور مدیران شرکت‏های دریایی برگزار شده بود؛ گفت: این بسته پیشنهادی به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه «انجمن درخواست‏های خود را تعیین و اولویت بندی و موارد را تفکیک و تصریح کند»، افزود: مواردی نظیر ظرفیت‏های واقعا موجود کارخانجات کشتی‏سازی و کل بازارهای کار دریایی باید در این گزارش شفاف شده باشد.

این مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تهیه این پکیج کار پرزحمتی خواهد بود و حتما باید مبتنی بر توان واقعی و قابل اجرا باشد تا بتوانیم اعتماد مشتری را جذب کنیم و بعد حوزه فعالیت‏ها را توسعه دهیم.

گفتنی است، در این جلسه مدیران انجمن سازندگان شناور و سازه‏های دریایی و شرکت‏های دریایی خلاصه‏ای از مسایل و مشکلات خود را مطرح و بر ضرورت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنایع دریایی تأکید کردند.

ارسال نظر