کد خبر: ۱۹۰۷۲
تعداد بازدید: ۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

تولید و تعمیر کشتی‌های نفتکش و LNG در فهرست طرح‏های صنعتی هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح‌های بزرگ مهم صنعتی در استان در حال اجرا است.

به گزارش مارین نیوز، محمد شیرعلی‌زاده در نشست خبری افزود: طی سال‌های اخیر در زمینه جلب و جذب سرمایه‌گذاری اقدامات قابل توجهی در سطح استان صورت پذیرفته که در بخش صنعت و معدن سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحدهای بزرگ صنعتی از مهمترین آنها بوده است.

وی به طرح تولید و تعمیر کشتی‌های نفتکش و LNG، پروژه‌های فولادسازی در تولید گندله آهن، تولید آهن اسفنجی، شمش فولادی، مقاطع فولادی و پالایشگاه میعانات گازی با محصولات تولیدی انواع گاز مایع، انواع بنزین، بنزین هواپیما، گوگرد، گاز هیدروژن و انواع گازوئیل اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها زمینه اشتغال 8 هزار و 521 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان این طرح‌ها را یکی از بسترها و زیرساخت‌های ویژه و مهمترین طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای استان عنوان کرد.

وی گفت: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت به تفکیک هر شهرستان در سند توسعه بخش صنایع، معادن و بازرگانی استان دیده شده و این سازمان با برگزاری جلسات متعدد برای جلب و جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان تلاش کرده تا ظرفیت‌های هر منطقه را به سرمایه‌گذاران معرفی کند تا شاهد توسعه متوازن صنعت، معدن و تجارت در مناطق استان باشیم.

ارسال نظر