کد خبر: ۳۰۹۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

بررسی راهکارهای همکاری شرکت های دانش بنیان دریایی با شرکت خیبر

یکی از اهداف ستاد دریایی آن است تا از طریق ابزارها و حمایت های مشخص، مقدماتی فراهم نماید تا شرکت های دانش بنیان و نوپا با شناساندن خود به مشتریان بالقوه و برقراری ارتباط مفید و موثر کاری با سازمان ها، تامین کنندگان و همکاران، فرصت تجسم آینده شرکت هایشان را در سیمای شرکت های باسابقه و موفق این حوزه پیدا نمایند.
یکی از اهداف ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آن است تا از طریق ابزارها و حمایت های مشخص، مقدماتی فراهم نماید تا شرکت های دانش بنیان و نوپا با شناساندن خود به مشتریان بالقوه و برقراری ارتباط مفید و موثر کاری با سازمان ها، تامین کنندگان و همکاران، فرصت تجسم آینده شرکت هایشان را در سیمای شرکت های باسابقه و موفق این حوزه پیدا نمایند.
به گزارش مارین نیوز، این ستاد در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه فناوری های دریایی و رفع نیاز های صنایع، اقدام به برگزاری جلسه مشترک با شرکت خیبر، یکی از بزرگترین تأمین کننده های قطعات و ماشین آلات و ملزومات مصرفی کشتی های اقیانوس پیما و ساحلی در ایران کرده است.
در این جلسه نمایندگانی از شرکتهای بهین طرح آپادانا، سپهر سیستم اندیش، پتروانرژی خلیج فارس، طرح آفرینان پاسارگاد، پیشتازان علوم دریا، ژرف اندیشان علوم دریا، ره آوران علوم دریا شرکت کرده به بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری های فناورانه پرداختند. در انتها راهکارهای همکاری بیشتر میان این شرکتها تببین گردید.

ارسال نظر