کد خبر: ۳۱۰۲۵
تعداد بازدید: ۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

بازدید نماینده آیت الله سیستانی از اداره بنادر و دریانوردی لنگه

نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی از مراجع عالیقدر شیعیان جهان در رأس یک هیات، از اداره بنادر و دریانوردی لنگه بازدید کرد.
نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی از مراجع عالیقدر  شیعیان جهان در رأس یک هیات، از اداره بنادر و دریانوردی لنگه بازدید کرد.
به گزارش مارین نیوز، آیت الله سید جواد شهرستانی با همراهی محمد جواد آیت الله رکنی نماینده ولی فقیه در شهرستان بندر لنگه  و جمع کثیری از روحانیون و معتمدین این شهرستان، از بخش های مختلف اداره بنادر و دریانوردی لنگه دیدن کرد.
بازدید از تاسیسات و بارانداز بندر و برپایی ضیافت شام بر روی عرشه شناور لندینگ کرافت آریا9 از جمله برنامه های حضور این هیات در بندر لنگه بود.


"محمود صابری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه به عنوان میزبان این مراسم، ضمن خوشامدگویی به مهمانان اظهار داشت:  بندر لنگه به برکت حضور آیت الله شهرستانی در شادی و سرور است و پس از حضور امام جمعه محترم شهرستان در این بندر تجاری طی ما های اخیر، این دومین اتفاق مسعود در دوران مدیریتی بنده است.
وی در ادامه به بیان توضیحاتی فعالیت های دریانوردی در این شهرستان لنگه پرداخت و آخرین اقدامات و دستاوردهای حوزه دریایی وبندری این شهرستان را برای میهمانان تشریح کرد.
در پایان مراسم،  نماینده آیت الله سیستانی با ابراز خرسندی از حضور خود در مجموعه بندر تجاری لنگه، پیشرفته های حاصل شده در بخش تجارت و حمل و نقل دریایی این منطقه را ستود و از مدیریت این بندر به دلیل میزبانی شایسته از بازدیدکنندگان ابراز قدردانی کرد.
 

ارسال نظر