کد خبر: ۳۱۰۹۲
تعداد بازدید: ۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

ثبت رکورد بارگیری محموله ترانزیتی گوگرد در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد بارگیری محموله گوگرد به یک کشتی در بندر شهید رجایی طی 24 ساعت خبر داد.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد بارگیری محموله گوگرد به یک کشتی در بندر شهید رجایی طی 24 ساعت خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، محمد علی اصل سعیدی پور ضمن اعلام این خبر گفت: این محموله 7 هزار و 234 تنی توسط کشتی "پاپ جونیوس" بارگیری شد که از کشورهای آسیای میانه به مقصد کشورهای اندونزی، مالزی و هند ترانزیت می شود.
وی افزود: طی دو سال اخیر، بارگیری محموله گوگرد به ویژه از کشور ترکمنستان افزایش چشمگیری داشته و پیمانکاران طرف قرارداد بندر به این کار روی آورده اند.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پیش از این نرم عملیات بارگیری برای هر انبار، یکهزار تن بود که با ارائه شیوه های جدید بارگیری بندر شهید رجایی این رقم به 2 هزار تن رسید.
سعیدی پور اضافه کرد: هم اکنون پیمانکاران بندری برای رضایت بیشتر مشتریان و موفقیت در بازار رقابت، نرم صادراتی خود را افزایش می دهند.
این مقام مسئول حجم بارگیری محموله گوگرد از ابتدای سالجاری تاکنون در بندر شهید رجایی را 410 هزار و 398 تن اعلام کرد که 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: طی ده ماهه سال جاری رکورد بارگیری 18 هزار تن کلینکر سیمان و 28 هزار و 300 تن سنگ آهن به یک کشتی در 24 ساعت در این بندر نیز ثبت شده است.
وی در پایان یادآور شد: بندر شهید رجایی علاوه بر فعالیت های کانتینری، در زمینه واردات، صادرات، ترانزیت و ترانشیپ کالای متفرقه نیز فعالیت دارد و از 40 هکتار محوطه بارانداز آسفالته و 170 هزار مترمربع انبار برخوردار است.


ارسال نظر