کد خبر: ۳۱۷۴۲
تعداد بازدید: ۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

پرداخت تسهیلات به پرورش دهندگان ماهی در قفس

رييس سازمان جهاد کشاورزی خوزستن از تامین اعتبار تسهيلات به پرورش دهندگان ماهيان دريايي در قفس و گلخانه هاي استان خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، کیخسرو چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اعلام مطلب فوق گفت : پرداخت تسهیلات تلفیقی مرحله سوم اعتبارات سرمایه ای آب و کشاورزی در سال 94 برای مناطق برخوردار از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا پایان مرداد ماه 95 ادامه خواهد داشت .
کیخسرو چنگلوایی اظهار داشت : اولویت پرداخت این تسهیلات با متقاضیان احداث گلخانه و تولیدات گلخانه ای و پرورش دهندگان ماهیان دریایی در قفس خاص مناطق برخوردار یا توسعه یافته می باشد.
وی در خصوص میزان بهره و روش باز پرداخت تسهیلات اظهار داشت : پرداخت تلفیقی این تسهیلات با بهره 16 درصد و دوران باز پرداخت هفت ساله می باشد که طی دو سال ابتدایی به صورت مشارکت و پنح سال بعد نیز به روش فروش اقساطی محاسبه می گردد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که معرفی افراد صرفاٌ از طریق سامانه بانک کشاورزی مستقر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها امکان پذیر می باشد گفت : دستور العمل چگونگی  پرداخت این تسهیلات در سامانه جهادکشاورزی خوزستان  به آدرس kaj.maj.ir در قسمت مدیریت سرمایه گذاری بارگذاری شده است که برای عموم قابل دسترسی است.


ارسال نظر