کد خبر: ۳۲۱۵۹
تعداد بازدید: ۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران برگزار می گردد

با استعانت از خداوند متعال، دانشکده فنی و مهندسي دانشگاه هرمزگان در نظر دارد با همکاری انجمن مهندسی ساخت و تولید ايران،دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و صنعتی کشور سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی ساخت و تولید ايران را در آبان ماه 1395 برگزار نماید.
به گزارش مارین نیوز، هدف از برگزاری اين همايش، ايجاد فرصتی مناسب براي تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای پژوهشی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران و دست‌اندرکاران در زمينۀ مهندسی ساخت و تولید مي‌باشد. فعاليت‌هاي همايش شامل بخش‌هاي ارائه مقالات علمي پژوهشی، پوستر، طرح‌ها و دستاوردهای صنعتي و نمايشگاهی از جديدترين توليدات و محصولات صنعتي مربوطه، کارگاه‌هاي آموزشي و تشکيل ميزگردهايي در ارتباط با مسائل و نيازهای توسعه‌اي در این حوزه در ايران است.
از این رو از کلیه علاقه مندان و صاحبنظران دعوت می شود با ارسال یافته های اصیل علمی، پژوهشی و دستاوردهای صنعتی خود در برگزاری هرچه بهتر همایش مشارکت داشته باشند.
 
دبیرخانۀ همایش
هرمزگان، بندرعباس، کیلومتر نٌه جاده میناب، پردیس دانشگاه هرمزگان، دانشکدۀ فنی و مهندسی
تلفن: 07633367019
نمابر: 07633711062
تارنما:   www.ICME2016.ir
پست الکترونیکی: info@icme2016.ir
icme2016@hormozgan.ac.ir
برای ارائه نظرات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایید. به این امید که کنفرانس سیزدهم ساخت و تولید ایران برگ زرین دیگر و منشا اثرات مبارکی برای دانشمندان این عرصه باشد.

ارسال نظر