کد خبر: ۳۴۶۰۹
تعداد بازدید: ۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

نمایش دستاوردهای فناورانه دریایی کشور

دستاوردهای فناوری دریایی کشور به همراه غرفه های جنبی مانند پخت نان و غذای محلی استانهای ساحلی، صنایع دستی و همچنین 4 استارتاپ دریایی ثبت شده به نمایش در خواهد آمد.
به گزارش مارین نیوز، دومین نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور فردا همزمان سومین "جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" با حضور بیش از 74 شرکت به مساحتی بالغ‌ بر 1300 متر مربع فضای داخلی و خارجی با حضور فعالین این حوزه برگزار خواهد شد. 
این رویداد مهم در سه بخش شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، سازمان های و ارگان های دریایی، دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی برگزار میشود. 
غرقه ها و برنامه هایی جنبی مانند پخت نان محلی استانهای ساحلی، صنایع دستی استانهای ساحلی، پخت غذاهای محلی استانهای ساحلی و ... بر کیفیت و جذابیت این نمایشگاه خواهد افزود. 
همچنین در این نمایشگاه 4 استارتاپ دریایی ثبت شده به نمایش در خواهد آمد. 
برگزاری این نمایشگاه با حمایت و پشتیبانی ستاد صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری ارگان‌ها و شرکتهای دریایی، شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی، دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی، انجمن های دریایی کشور، بنیاد ملی نخبگان استان‌های ساحلی، سازمان شهرداری تهران و دیگر شرکت‌ها و ارگان‌های غیر دریایی میسر شده است.
انجمن سازندگان شناور، تجهیزات و سازه‌های دریایی، به ‌عنوان یک تشکل صنفی در راستای ارتقا دانش دریایی و معرفی دستاوردهای صنعتی کشور امسال متولی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود. 



ارسال نظر