کد خبر: ۸۱۴۱
تعداد بازدید: ۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

شبكه‌های پشتیبان مخابراتی بنادر تكمیل می‌شود

همایش دو روزه رؤسا و کارشناسان مخابرات بنادر کشور در بندر شهیدرجایی برگزار شد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این همایش شاخص‌های عملکردی، تجهیزات، نیروی انسانی، کمبودها، چالش‌ها و راهکارهای پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دراین‌باره گفت: توسعه ارتباطات و پیشرفت در فناوری اطلاعات به ویژه در بخش‌های ICT ، IT اینترنت و فراگیری پوشش ارتباطی از اهداف سازمان بنادر است که از الزامات وضرورت های توسعه پایدار و همه‌جانبه است.

محمدرضا پوررجبی اضافه کرد: ایجاد تحول در یک سیستم بدون توجه به ساختاری اثربخش که متناسب با مأموریت، اهداف و شرایط محیطی و درونی آنان باشد، امکان‌پذیر نبوده و این امر ضمن عدم تحقق اهداف مورد نظر فاقد اثربخشی لازم هستند.

در پایان این همایش، تصمیماتی در راستای ارتقای تجهیزات مخابراتی بنادر کشور اتخاذ و تصویب و مقرر شد در راستای راه‌اندازی شبکه‌های پیشینیان برای مواقع بحرانی و حوادث، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، استفاده از شبکه‌های فیبرنوری به منظور تسهیل ترافیک، توسعه و تجهیز شبکه‌های هوشمند مخابراتی و عرضه سرویس‌های جدید و ممانعت از موازی‌کاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و متمرکز كردن نیروی انسانی بنادر ضمن ایجاد کمیته فنی مخابرات، استراتژی خود را در این بحث تدوین و پس از تأیید مدیریت بنادر به سازمان مرکزی گزارش كند.

ارسال نظر