کد خبر: ۸۱۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

واكنش معاون سازمان بنادر به خبر قرارداد میلیونی

معاون مالی و اداری سازمان بنادر و دریانوردی امضای یك قرارداد همكاری را با شركت خصوصی كه ریاست هیأت مدیره آن را برعهده داشته؛ تأیید كرد.

به گزارش مارین نیوز، محمدرضا امامی این مطلب را در واكنش به انتشار خبر شب گذشته سایت خبری تابناك با عنوان «قراردادهای میلیونی با شركت خودی!» عنوان كرد.

تابناك شب گذشته در گزارشی نوشت: بررسی‌های خبرنگار ما، حکایت از عقد قراردادهای کلان معاون یکی از زیرمجموعه‌های عظیم وزارت راه با شرکتی حکایت دارد که خود وی و بازرس مدیرعامل سازمان بنادر در آن سهم داشته و در هیأت مدیره آن بوده‌اند.

بنابراین گزارش، «معاون اداری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور که یکی از شرکت‌های مهم و با گردش مالی بسیار کلان است، برای انجام برخی امورات از جمله تهیه و تنظیم عملکرد سال 86 یکی از معاونت های این سازمان با شرکتی قرارداد بسته که خود، رئیس هیأت مدیره آن بوده است».

تابناك در ادامه مدعی شد: این قراردادهای معاونت اداری و مالی سازمان بنادر، در حالی با شرکت «پ.س» بسته شده که در سال‌های بعد برای پیگیری قرارداد اولیه نیز الحاقیه‌هایی عقد و بالطبع مبالغی نیز به آن تخصیص داده شده است.

این پایگاه خبری افزود: جالب اینجاست كه در یکی از این الحاقیه‌های قرارداد این سازمان با این شرکت خصوصی مورد توجه معاون اداری و مالی سازمان، شرکت در نشست‌ها و ارایه نقطه‌نظر، یکی از وظایف و امور محوله به این شرکت بوده است.

در پایان این خبر آمده بود: «معاون اداری و مالی این سازمان، در حالی با شرکت «پ.س» اقدام به عقد قرارداد کرده که خود یکی از بنیانگذاران این شرکت بوده و در اطلاعیه ثبت رسمی این شرکت ـ که در روزنامه رسمی چاپ شده ـ وی بعنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت معرفی و منصوب و همچنین فردی که اکنون در سمت بازرس مدیرعامل سازمان بنادر مشغول کار است، نیز نایب رئیس این شرکت خصوصی معرفی شده است».

در پی انتشار این خبر، معاون اداری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام كرد: وی تنها در سه ماه ابتدایی تأسیس این شرکت عضو و رییس هیأت مدیره بوده و در مدت پنج سال همکاری این شرکت با سازمان بنادر، وی هیچگونه سمتی را در این شرکت عهده‌دار نبوده است.

امامی افزود: همچنین، در مدت زمان یک سالی که وی به این سازمان منتقل شده است، فقط یک قرارداد با این شرکت خصوصی عقد قرارداد شده که آن هم در رابطه با تهیه و تنظیم گزارش عملکرد سال 86 بوده است؛ بنابراین، هیچگونه قراردادی جز همان یک قرارداد با این شرکت خصوصی، قرارداد همکاری بسته نشده است.

ارسال نظر