به گزارش مارین نیوز، سعید پویانراد افزود: با الكترونیكی كردن این فرم در اداره كل بندر خرمشهر ضمن تسریع در انجام عملیات خرید، امكان مشاهده گردش ارجاعات و جستجوی پیشرفته نیز به صورت الكترونیك جهت كاربران این سیستم وجود دارد.
معاون طرح و توسعه اداره كل بندر و دریانوری خرمشهر با اشاره به لزوم حركت به سمت دولت الكترونیك در خصوص قابلیتهای این سیستم افزود: سادگی و استفاده از سیستم paperless جهت ثبت درخواستها، امكان جستجوی پیشرفته، امكان پیگیری و ارجاع مستقیم به هریك از كاربران مرتبط با سیستم، امكان مشاهده گردش ارجاعات، عدم نیاز به نیروی انسانی جهت انتقال فرم به قسمت های مرتبط از جمله قابلیت های این طرح است.
پویانراد در پایان اظهار امیدواری كرد در آینده بتوان شاهد الكترونیكی شدن كلیه فرآیندهای این اداره كل باشیم.
گفتنی است، این طرح برای اولین بار در سطح سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی شده است.