کد خبر: ۸۳۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

رایزنی تایدواتر برای حضور در بندر چابهار

مدیران بخش برنامه‌ریزی و مدیر پایانه‌های بندری شركت تایدواتر خاورمیانه برای انتخاب اپراتور تخلیه و بارگیری در بندر چابهار با مدیركل بنادر و دریانوردی سیستان ‌و بلوچستان مذاكره كردند.

به گزارش مارین نیوز، مدیركل بنادر و دریانوردی سیستان ‌و بلوچستان در این جلسه گفت: شركت تایدواتر خاورمیانه با داشتن امكانات و تجهیزات قوی در امر بازاریابی می‌تواند در تحولات بندر چابهار نقش بسزایی ایفا كند.

سیاوش رضوانی افزود: با توجه بر اهمیت بندر چابهار و تشریح اقدامات انجام شده و نیز روند تخلیه و بارگیری موقعیت ممتاز این بندر برای كشورهای آسیای میانه، شركت تایدواتر خاورمیانه با داشتن امكانات و تجهیزات قوی تخلیه و بارگیری و برنامه‌ریزی‌های مستمر در امر بازاریابی می‌تواند در تحولات این بندر و منطقه نقش بسزایی را ایفا كند.

وی یادآور شد: در كمیته كاری كه در سال گذشته برای تدوین، موافقتنامه همكاری بین ایران و عمان برای توسعه همكاری در بخش‌های ترانزیت از بندر سوهار به بندر چابهار و از آنجا برای كشورهای آسیای میانه و افغانستان تشكیل شد طرف عمانی ترانزیت كالا از بندر چابهار به كشورهای آسیای میانه را منوط به وجود شركت تایدواتر در بندر چابهار اعلام كرد.

مدیركل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح كرد: ورود كانتینر در این بندر رشد مثبتی داشته و این در حالی است كه با ورود شركت تایدواتر خاورمیانه، بعنوان اپراتور در این بندر می‌تواند به رونق فعالیت‌های بندری این منطقه كمك كند.

رضوانی افزود: اختصاص تخفیفات سود بازرگانی 50 درصدی در بخش صادرات و واردات در بندر چابهار مشوق‌های خوبی برای صاحبان كالا است.

ارسال نظر