کد خبر: ۱۰۹۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰

حفاری شمال در خلیج فارس فعال می‌شود

مدیرعامل شركت حفاری شمال اعلام كرد: دكل دریایی سحر، جدیدترین دكل حفاری است كه تا پایان سال جاری به ناوگان دریایی شركت حفاری شمال خواهد پیوست.

به گزارش مارین نیوز، هدایت‌الله خادمی گفت: با ورود این دكل دریایی، شركت حفاری شمال در آب‌های خلیج فارس نیز مشغول به كار می‌شود.

وی افزود: این دكل دریایی حدود یك ماه آینده، حركت خود را آغاز می‌كند و پس از 45 روز وارد آب‌های خلیج فارس می‌شود.

مدیرعامل شركت حفاری شمال در ادامه گفت: بسیاری از شركت‌های نفتی فعال جهان برای به كارگیری دكل‌های حفاری متعلق به شركت حفاری شمال اعلام نیاز كرده‌اند كه پاسخگویی به این درخواست‌ها و استفاده از این فرصت نیازمند جذب سرمایه و تأمین مالی مناسب است.
 
وی افزود: این شركت، تنها شركت حفاری ایرانی است كه دستگاه حفاری آن در خارج از كشور نیز فعالیت می‌كند و هم‌اكنون تقاضاهای متعددی از سوی شركت‌های نفتی فعال در كشورهای مختلف برای دكل‌های حفاری شركت حفاری شمال وجود دارد.
 
خادمی در ادامه با اشاره به رتبه اول شركت حفاری شمال در زمینه ارسال گزارش‌های دقیق و به‌موقع جهت استقرار مطلوب نظام HSE در این شركت، تصریح كرد: پیگیری مستمر برای بهره‌مندی از مدیریت بحران از جمله دغدغه‌های ما در بحث HSE بود كه با جذب افسران ایمنی زبده و ارائه آموزش‌های لازم به كاركنان شركت، این هدف دنبال شد و در این راستا، نتایج خوبی حاصل شده است.

به گفته وی، شركت حفاری شمال در پایگاه‌های خود در شهرهای اهواز، بهشهر و شیراز، مسؤول HSE دارد و رؤسای دستگاه‌های حفاری را نیز به منظور رعابت الزامات HSE، در مباحث ایمنی، بهداشت و محیط زیست مشاركت می‌دهد.

ارسال نظر