کد خبر: ۱۷۰۸۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تأکید وزیر دفاع بر ساخت موتورهای قوی در سازمان صنایع دریایی

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: تأکید وزیر دفاع مبنی بر حمایت از صنعت شهید رسولی و همچنین ساخت موتورهای قوی در این مجموعه نشان‌دهنده توان و اهمیت بالای صنعت دریایی است.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به همراه هیأتی از مسؤولان این سازمان از صنعت شهید رسولی بازدید کرد.

محمدمهدی کربلایی، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، ضمن بازدید از پروژه‌ها و فعالیت‌های دردست اقدام، سخنانی را در جمع متخصصان این مجموعه ایراد کرد و در باب اهمیت صنعت شهید رسولی گفت: تأکید وزیر محترم دفاع مبنی بر حمایت از صنعت شهید رسولی و همچنین ساخت موتورهای قوی در این مجموعه نشان دهنده توان و اهمیت بالای این صنعت است.

وی در ادامه ایجاد و راه‌اندازی دفتر طراحی گیربکس را بعنوان برنامه آتی این صنعت امری لازم و ضروری خواند و گفت: قراردادهای غیرنظامی برای پرکردن ظرفیت‌ها مفید است و بهتر است به سمت تولید قطعات و مخصوصا زیر‌مجموعه‌های موتور و سایر محصولات نظامی حرکت کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
0
  اگر موتور قوی منظور موتورهای low speed بالاتر از 8000 کیلووات باشه باید نکته ای رو یاد آور شد: ساخت این موتورها نیاز به دستگاههای تراشکاری بزرگ و عظیم الجثه ای دارند. در سال 2010 تمام کارخانه هایی که این دستگاههای تراش را تولید می کردند ، ظرفیتشان توسط درخواستهای شرکتهای چینی تا سال 2020 پر شده بود!!!!
عبدالله
|
Russian Federation
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
0
  جناب آقای کربلایی سلام لطفا" به سئوال اینجالب پاسخ دهید .پرکردن ظرفیت مفید با قراردادهای غیر نظامی همچنان به قیمت اجحاف در حق ناحق کرده بخش خصوصی است و بهر شیوه و راهکار تمام تقصیرات را بیندازید بر گردن متقاضی و خودتان را مبرا کنید
ارسال نظر