کد خبر: ۱۷۱۳۵
تعداد بازدید: ۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

آقای وزیر! حال صدرا امید را هم پرسیدید؟

با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسؤولان اجرایی سیستان و بلوچستان، از بزرگترین ایستگاه تخلیه گاز مایع در ایستگاه راه‌آهن زاهدان بهره‌برداری شد.

به گزارش مارین نیوز، علی ربیعی در این مراسم گفت: اینجانب سلام رئیس جمهور حجت‌الاسلام روحانی را به مردم غیور و ولایت‌مدار و خونگرم سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارم.

ربیعی اضافه کرد: دولت مصمم است بیشترین خدمات را به استان‌هایی که در حاشیه هستند و صدایی خاموش دارند، ارائه دهد.

وی گفت: دولت خدمت به مناطق محروم را  بدون این که فریادی بزنند و مظلوم هستند، از وظایف اولویت‌دار خود می‌داند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به کارآفرینان افزود: حتی یک شغل هم برای دولت محترم و مهم و با ارزش است. هر کارآفرینی و یا هر کسی دیگر بتواند برای ایجاد کار در کشور اقدام کند مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.

وی گفت: بزرگترین هدف دولت یازدهم، ایجاد اشتغال است و در این راه از همه افرادی که در زمینه ایجاد اشتغال گام بردارند، حمایت می‌شود.

بخش تحلیلی مارین نیوز: اظهارات دکتر ربیعی در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان، قابل توجه است و امید مردم این استان محروم و بویژه مناطق ساحلی جنوب شرق کشور از دولت تدبیر و امید آن است که به این رویکرد، توجه شود. جناب دکتر ربیعی نیز که خود از قشر زحمتکش این جامعه برخاسته‏اند و مسایل و مشکلات کارگران را شاید بهتر از هر کس بدانند؛ جا دارد در دوران مسؤولیت خود توجه ویژه‏ای به این بخش نشان دهند.

شاید ایشان ندانند که مجموعه‏ای کشتی‏سازی با عنوان صدرا امید چابهار در این استان پاگرفته بود که 147 نفر را در حوزه صنایع دریایی به کار گرفته بود. اما خصوصی‏سازی نادرست و واگذاری شرکت به فردی فاقد اهلیت آن را به جایی رساند که اخیرا روایت آن را در مارین نیوز خواندیم.

جا دارد از آقای دکتر ربیعی که سلام دکتر روحانی را به مردمان سیستان و بلوچستان رساند، بپرسیم آیا حال کشتی‏سازی چابهار و کارگران بیکارشده آن را هم پرسیدید؟

در همین زمینه:
روایت مدیرعامل صدراامید چابهار از پلمب شدن شرکت [کلیک کنید]

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
0
0
  آقا جان اینهمه زمین رو الاف بزاریم برای 147 نفر! بهتره این افراد هم به جمع جرگه "قاچاقچیان عزیز" بپیوندند تا بتوانند مشکلی از مشکلات مردم رو هم حل کنن. کشتی واسه چیتونه؟!!!
ارسال نظر