کد خبر: ۱۷۲۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

آمادگی ایزوایکو برای ساخت دکل‏های دریایی/ گفتگو با حمید رضاییان‏اصل

مدیرعامل مجتمع کشتی‏سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در پاسخ به درخواست مدیرعامل شرکت حفاری شمال برای معرفی نشانی کارخانه‏های ساخت دکل حفاری دریایی در ایران، آمادگی کامل این شرکت برای ساخت این سازه‏های دریایی را اعلام کرد.

حمید رضاییان اصل در گفت‏وگو با خبرنگار مارین نیوز تصریح کرد: اگر مدیرعامل و مسؤولان شرکت حفاری شمال به ما مراجعه کنند، آمادگی داریم توانمندی‏های خود را برای ساخت و تعمیر دکل‏های حفاری دریایی و خشکی به آنها معرفی کنیم.

وی افزود: از طریق سایت مارین نیوز رسما از مدیران محترم این شرکت برای بازدید از یارد ایزوایکو و معرفی توانمندی‏های فنی، نیروی انسانی و طراحی و مهندسی مجموعه دعوت می‏کنم.

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به تعمیر دکل دریایی مدرس به سفارش شرکت ملی حفاری برای اولین بار در این مجموعه کشتی‏سازی تأکید کرد: باور داریم که با همکاری و هم‏افزایی شرکت‏های حفاری می‏توانیم وارد حوزه ساخت دکل‏های دریایی هم بشویم.

وی درباره اظهارات مدیرعامل شرکت حفاری شمال که گفته بود «ساخت دکل دریایی صرفا سازه آن نیست و تجهیزات مختلفی نیاز دارد که امکان ساخت آن در داخل وجود ندارد»، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا و از جمله یاردهای چینی، صفر تا صد تجهیزات و قطعات دکل  از جمله موتور، ژنراتور و... در یارد ساخته نمی‏شود؛ بلکه از شرکت‏های متخصص ساخت آن تجهیزات تأمین و خریداری می‏شود.

رضاییان اصل با تأکید بر اینکه «ما در مجتمع ایزوایکو در مورد ساخت دکل‏های حفاری دریایی و خشکی ادعای جدی داریم»، افزود: ورود سازندگان داخلی به این حوزه، نیازمند حمایت جدی دولت و سرمایه‏گذاری لازم است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
عجب
|
Russian Federation
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
  ا! بابا جون يه دكل به شما بدن تا 20 سال ديكه تحويل نميديد شما تونستيد تجهيزات سكوهاي فاز 14 رو بخري كه حالا ميخواي دكل بسازي؟؟؟؟ ادعا كردن كه راحته بايد برنامه عملي بديد در شرايط تحريم جه ميكنيد؟ جكونه بول جابجا ميكنيد؟ جه تضميني هست كه دكل را به موقع بسازيد شمايي كه از فرداي خودت و ايزوايكو خبر نداري و هر روز رايزني ميكني كه تكليف خودت و مجموعت معلوم شود بنا به مصاحبه مدير عامل بحر. داستان نفتكش و كانتينربر تكرار خواهد شدز داستان فاز 16 كه از بهمن ماه سال قبل ميخواد بره براي نصب تكرار خواهد شد
علی
|
Russian Federation
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
  جناب آقای مهندس رضائیان از مدیران خاصی هستند که واقعا پیگیر امورات شرکت کشتی سازی علیرغم تحریم های شدید بودند.ایشان شناور کانتینربر شهرکرد را درزمان مشخص شده تتحویل دادند .لطفا یکم منطقی نظر فرمائید
عجب ازعجب
|
Russian Federation
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
  آقا یا خانم عجب اگه نمیدونی بدون که امروزه سازندگان بزرگ این صنعت هم صفر تا صد دکل حفاری رو نمیسازن واگه ماایرانی ها به توان خودمون ایمان داشته باشیم در این مملکت توان ساخت تجهیزات هم وجود دارد واگه بعضی ها به سودها وپورسانت های خرید های خارجی فکرنکنند وبه فکر اشتغال جوانان وتوسعه صنعتی کشور باشند ومثل تو که معلوم نیست چه دشمنی با صنعت داخلی داری واز چه سودی محروم شدی نباشند مطمئنا متخصصین این کشور می توانند بهترین ها را بسازند به فکر مملکت باش نه مملکت فروشی آقا یا خانم عجب !!!!!!
مانی
|
Russian Federation
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
  اکنون ایزوایکو در سایه ساخت شناورهای اقیانوس پیما و همینطور انواع سکوها و جکت ها به جرات از تمامی شرکتهای دریایی داخلی با تجربه تر و توانمند تر است، با عنایت به آغاز بکار دولت جدید و سیاستهای تنش زدایی که میتواند صنایع دریایی وبلاخص صنعت کشتی سازی را پویاتر کند امیدی است که در دلها روشن شده است ،و عزم ایزوایکو رادو چندان کرده است تا نه تنها در حوضه ساخت دکلهای دریایی که اکنون در حال انجام آن است ، با ورود بعرصه جدید ساخت وتعمیر شناورهای پهن پیکر تا 300هزار تن افقهای جدیدی در منطقه ایجاد کند که همه اینها ملزم به ارتباطات دوطرفه سازنده با سایر کشورها بوده و حتی کشورهای پیشرو در ساخت دکل ها وسکوها نیز با همکاری منطقه ای وبین المللی موفق شده اند .فضای آرام متصور از دولت محترم تدبیر وامید نیز مشکلات تحریم را کمتر خواهد نمود ، وایزوایکو اکنون آماده ورود به عرصه جدید است.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
  عجب! معجبم از این تعجب کردنت! داداش من! از همون راهی که تو پول جابجا می کنی و دکل از خارج می خری ، اونم میره پول جابجا می کنه و دکل می سازه! تو که خودت جواب خودت رو دادی! فهمیدی که مشکل چیه که نمی شه پروژه رو کامل کرد: اونم که می خواد یه کاری بکنه ، بیشتر از اینکه بتونه به فکر پروژه هاش باشه ، زیرابشو می زنین تا بره تو فاز خودش به جای پروژه اش تو هم از این آب گل آلود می گیری ، از چین!
مممممم
|
Russian Federation
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
  ماني اين متنو خودت نوشتي يا مديرعامل ايزوايكو؟؟؟ جملاتش خيلي أشناست! ورورد كردن يا متصور ...... راستي دكل ميسازيد يا سندبلاست ميكنيد?????
واقعیت
|
Russian Federation
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
  هر کس میخاد بدونه میتونن بسازن یا نه کافیه یه روز بره از نزدیک ببینه ایزویکو چطور مدیریت میشه!
فرشاد محمدی
|
Russian Federation
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
  انشااله به یاری خداوند متعال وهمت دولت اعتماد وامید وتلاش وکوشش مدیریت وپرسنل ایزوایکو به تمام جهانیان در اینده آی نه چندان دور اثبات خواهیم کرد که تحریمها به این صنعت هیچ خدشه ای وارد نخواهد کرد وما نه تنها ساخت کشتی ودکل وغیره بلکه قادر به ساخت کلیه شناورهای غول پیکر که در سطح جهن می باشد رقابت خواهیم کرد.
فرشاد محمدی
|
Russian Federation
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
  با توجه به وجود تحریمهای فراوانی که به این شرکت وصنعت عظیم وارد شده بود با درایت مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس رضائیان به حول قوه الهی تمامی شناورها در دست ساخت به موقع ساخته وتحویل گردید که نمونه آنها هم به گوش تمام رسانه های دنیا رسید از ایشان کمال تشکر را داریم
ffff
|
Russian Federation
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
  به موقع ساخته و تحويل شد .خدايي اقاي فرشاد محمدي به موقع يعني بعد 10 سال?????? ان هم كشتيهايي كه تمامي تجهيزاتشان از قبل خريداري شده بود . ضمنا اسم دولت هم تدبير و اميد هستش
پرسنل ایزوایکو
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
0
0
  جناب آقای ffff همانگونه که مستحضرید اقدامات بزرگی در دوره جناب آقای مهندس رضائیان انجام شد. لازم به ذکر است علاوه بر ساخت ،شناورهای تعمیراتی نیز در دستور کار قرار گرفت .ضمنا نصب ماشین آلات روی شناور ایران کاشان توسط پرسنل متخصص و متعهد شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز با توجه به سابقه خوب روی شناور شهرکرد واتمام بموقع انجام خواهد گردید که احتمالا 9 ماه دیگر شناور تحویل کارفرما خواهد شد.
ffff
|
Russian Federation
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
  پرسنل محترم ایزوایکو در دوران مديريت افراد مختلف بر اين شركت كارهاي عظيمي انجام شده است كه نميتوان منكر بود. خصوصاَ در بخش تعميرات كه واقعاَ نسبت به ساير بخشها مقدم و سود ده بوده است. اينكه مشكلات را نبينيم و تنها دستاوردها را مطرح كنيم منطقي نيست. ايزوايكو به افرادي زبده تر از مديران فعلي احتياج دارد.
ارسال نظر