کد خبر: ۱۷۲۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

کشتیرانی تکذیب کرد

پیرو درج خبری با عنوان «کشتیرانی 3 برابر نرخ حمل دریافت می‌کند» به نقل از یک عضو كميته حمل و نقل اتاق بازرگانی اصفهان در مارین نیوز، روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی جوابیه‏ای ارسال کرد.

به گزارش مارین نیوز، روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب اخبار و اظهارات منتشره از طرف عضو كمیته حمل و نقل اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد: شركت حمل كانتینری وابسته به گروه كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جولای سال میلادی جاری (2013) هیچگونه افزایش نرخی در كرایه‌های حمل كانتینری، اعمال ننموده است و این مهم به تناوب و از طریق اطلاعیه‌های صادره در نشریات و سایت اتاق‌های بازرگانی ایران، تهران و سایت خبری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (mana.ir) خدمت عموم تجار، صادركنندگان و واردكنندگان محترم اطلاع‏رسانی شده و هیچگونه افزایشی وجود نداشته است.

علی‏ایحال و با عنایت  به موارد مطروحه در اظهارات اشاری، یك بار دیگر به اطلاع كلیه صاحبان محترم كالا و فعالین اقتصادی كشور می‌رساند، در حال حاضر نرخ حمل یك دستگاه كانتینر 20 فوت پر در مسیر شانگهای- بندرعباس 1200 دلار و در مسیر برگشت و به جهت حمایت از صادرات كشور، این نرخ 220 دلار تعیین شده است.

از آنجایی كه برخی شركت‌های حمل و نقل و یا فورواردرهای واسط ممكن است نرخ‌هایی غیر از نرخ مورد عمل این شركت را به صاحبان كالا اعلام نمایند و با نرخ‌هایی بالاتر از نرخ مصوب این شركت اقدام به جذب كالاهای ایشان برای حمل بنمایند؛ لذا كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این گونه موارد هیچگونه مسؤولیتی نداشته و مجددا رجوع به نرخ‌های اعلام شده در سایت اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران جهت اطلاع از نرخ‌های مصوب كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را خواستار است.

در همین راستا و جهت استعلام نرخ، مذاكره و عقد قرارداد حمل، كلیه واردكنندگان و صادركنندگان محترم می‌توانند با تلفن‌ 23843199 تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Russian Federation
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
  متاسفانه کشتیرانی در جوابیه هایی که میده همیشه قیمت کانتینر 20 فوت رو اعلام می کنه در حالیکه الان اغلب کانتینرها 40 فوت هست. در اطلاعیه خود کشتیرانی بر روی سایت مانا جالبه که قیمت کانتینر 40 فوت دو نوع اعلام شده 40 فوت معمولی و 40 فوت حجیم! این دیگه از فرمول های جدید کشتیرانی برای دریافت رقم های بالاتر هست و تازه شرایط دریافت ها هم تغییر کرده و هزینه های مختلف جدیدی رو کشتیرانی برای حمل کانتینر به نسبت قدیم می گیره مثل موضوع هزینه 120 دلاری حمل در مبدا چین که گفته شده بر عهد مشتری هست و یا مواردی از این دست
مهدی بردبار
|
Russian Federation
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
0
  کشتیرانی هوای هر کسی رو نداشته باشه هوای مشتریاش رو خوب داره. 40 فوت حجیم هم اصطلاح جدیدی نیست و همون کانتینر High Cube هستش
ارسال نظر