کد خبر: ۱۷۲۸۳
تعداد بازدید: ۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

ابطال تحریم‏های اروپا علیه کشتیرانی

با حکم دیوان دادگستری اروپا، تحریم‏های یک جانبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 شرکت دیگر ابطال شد.

به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: به دنبال وضع تحریم‏های یک جانبه و بی وجه اتحادیه اروپا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با پیگیری و استفاده از وکلای مجرب؛ ابطال تصمیمات غیرقانونی اتحادیه اروپا را در دستور کار خود قرار داد که در نهایت پس از ماه‏ها تلاش، پیگیری و برگزاری جلسات رسیدگی، دادگاه اروپا صبح امروز (دوشنبه 25 شهریورماه)، حکم ابطال تحریم‏های اتحادیه اروپا را صادر کرد.

محمد حسین داجمر در ادامه تأکید کرد: این موفقیت بزرگ بیش از پیش بر حقانیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بی اساس بودن اتهامات وارده صحه گذاشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دريايي
|
Russian Federation
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
0
  با تبريك به ملت شريف ايران و بخصوص جامعه دريايي و بندري براي اين پيروزي بزرگ. و تبريك ويژه به مديران و كاركنان صديق و فهيم كشتيراني جمهوري اسلامي. بايد اذعان داشت عملكردمديريت ناوگان ملي در عرصه تحريم هاي استكبار جهاني بسيار حكيمانه و مدبرانه بود و اين مجموعه توانست با اعمال استراتژي هاي منسجم و چند سويه بر حقانيت و دانش ايراني در عرصه بين الملل صحه بگذارد .اما انچه باعث تاسف است عملكرد منفعلانه سازمان بنادر در موضوع تحريم ها است ، سازمان بنادر نه تنها استراتژي هاي مناسب براي كم اثر كردن آثار تحريم ها نداشت بلكه حمايت لازم را در اين زمينه از بخش خصوصي كه دچار اين تحريم ها شده بود را اعمال نكرد نمونه بارز اين مدعا در بندر شهيد رجايي بود كه بدليل غفلت از آثار تحريم اكنون هيچكدام از خطوط كشتيراني لاينر به اين بندر وارد نمي شوند.
دریا دل
|
Russian Federation
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
0
  جناب آقای داچمر مرد دریاهای ایران به شما و همه کارشناسان شریفی که همفکر و همقدم شما در این امر مهم بوده اند تبریک می گویم یادمان باشد لطف پروردگار شامل حالمان گردیده و مغرور هم نشویم ، اما مهم دیگری هم وجود دارد و آن ارزش گفتگو و به اصطلاح تعامل با دیگر انسان ها است که قطعا" به خواست پروردگار در این جهان زنده اند در زمان های گذشته که وسیله ارتباطی از طریق مکاتبه انجام میگرفته است از زبان قلم که همان وسیله تعامل بود شعری است که میگوید : قلم گفتا که من شاه جهانم قلم زن را به دولت میرسانم.
ارسال نظر