کد خبر: ۱۸۸۴۷
تعداد بازدید: ۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

طاهری در تماس تلفنی به چوبدار چه گفت؟

مدیرعامل سابق شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران از تماس خود با قباد چوبدار، رییس هیأت مدیره صدرا، و انتقال نگرانی جامعه دریایی به وی درباره انتقال سکوهای دریایی به امارات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مارین نیوز، دکتر علی طاهری در میزگرد سمینار بررسی سیاست‏های دولت در صنایع فراساحل با بیان اینکه «وضعیت صدرا بسیار مایه تأسف است»، گفت: در این تماس به آقای چوبدار گفتم اگر صدرا به دلایل مالی یا فنی توان تکمیل این سکوها را ندارد؛ ضرورتی نیست که حتما به خارج منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه «امکان تکمیل سکوهای صدرا در شرکت‏های مختلف فراساحلی ایران وجود دارد»، افزود: در تماس با آقای چوبدار، ضمن طرح این مطلب گفتم که نباید توانمندی‏های داخلی را به‏راحتی کنار بگذاریم و از آنجا که صدرا یکی از توانمندی‏های ملی کشور است؛ فارغ از بحث افراد، جامعه دریایی نگران صدراست و آمادگی کمک و حمایت برای خروج این شرکت از این وضعیت را دارد.

مدیرعامل اسبق سازمان بنادر و دریانوردی همچنین با گلایه از مسؤولان وزارت نفت و سایر مدیران دولتی که در این سمینار حضور نیافتند؛ گفت: وقتی عنوان سمینار «بررسی سیاست‏های دولت در صنایع فراساحل» گذاشته شده، انتظار می‏رفت مقامات دولتی هم در آن شرکت و برنامه‏های خود را اعلام کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
soleiman568
|
Russian Federation
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
  پاسخ آقای چوبدار چه بود؟
ارسال نظر