کد خبر: ۱۸۸۶۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

بابک زنجانی در صف خریداران صدرا؟!

در پی انتشار خبر مذاکرات مسؤولان قبلی صدرا (قرارگاه خاتم) در سال گذشته با مدیران قدیمی این شرکت برای واگذاری صدرا، گفته می‏شود بابک زنجانی نیز در آن مقطع برای در اختیار گرفتن شرکت اعلام آمادگی کرده بود.

یک منبع آگاه دراین باره به خبرنگار مارین نیوز گفت: موضوع واگذاری صدرا غیر از مدیران قدیمی این شرکت که تیمی دارای تخصص و تجربه دریایی محسوب می‏شوند؛ با افراد و مجموعه‏های دیگری هم طرح شده بود.

به گفته وی، مسعود سلطانپور، مدیرعامل اسبق شرکت تأسیسات دریایی، از افرادی بود که مذاکراتی با وی انجام شد؛ اما آنچه قابل توجه است، آنکه بابک زنجانی نیز دراین‏باره مذاکراتی برای خرید صدرا داشت.

این منبع با اشاره به ارتباطات گسترده بابک زنجانی با وزارت نفت در دولت دهم و مسؤولیت پیشین وزیر نفت وقت در قرارگاه خاتم، احتمال داد که زنجانی از این طریق به صف خریداران صدرا وارد شده باشد.

وی درعین حال حضور افرادی نظیر زنجانی که سابقه‏ای در حوزه دریایی نداشته‏اند، در میان طرف‏های مذاکره برای واگذاری صدرا را نشانه آن دانست که مالکان قبلی به دلیل انبوه مشکلات و بدهی‏ها درصدد بوده‏اند به هر نحو صدرا را واگذار کنند و از آنجا که افراد و مجموعه‏های دارای تخصص، شرایطی را در این زمینه مطرح کردند؛ سراغ سرمایه‏داران غیرمتخصص رفتند که نهایتا، قرعه به نام قباد چوبدار زده شد!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايران
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
0
  فقط جليل خبره با صدرا به نتيجه خواهد رسيد
ارسال نظر