کد خبر: ۱۸۸۹۷
تعداد بازدید: ۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

رسیدگی مجلس به تخلفات «شرکت‌های صوری» تأسیسات دریایی

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش‌هایی به این کمیسیون رسیده که در آنها، مطالبی نسبت به مقاطع مختلف درباره تخلفات شرکت‌های صوری در شرکت تأسیسات دریایی مطرح شده و ما در حال رسیدگی به آنها هستیم.

مسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برخی افراد در گذشته در شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران بودند که به علت تخلفاتی که داشتند، آنها را برکنار کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که این تیم به شرکت تأسیسات دریایی مجددا برمی‌گردند و در حال حاضر این شبهه وجود دارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی به این کمیسیون رسیده که در آنها، مطالبی نسبت به مقاطع مختلف و تخلفات شرکت‌های صوری در شرکت تأسیسات دریایی مطرح شده که ما در حال رسیدگی به آنها هستیم.

میرکاظمی درخصوص تخلفاتی که در تأسیسات دریایی رخ داده، تصریح کرد: برخی افراد شرکت‌هایی تأسیس کردند و یا در آنها سهام‌دار بودند که پروژه‌ها را به همین شرکت‌ها یعنی شرکت‌های خودشان واگذار می‌کردند و از این طریق سودهای کلانی به جیب زدند.

وی در ادامه گفت: در خصوص این موضوع سؤالاتی طرح شده که باید مسؤولان به آنها پاسخ دهند. یکی ‌یکی سوالات در این زمینه مطرح می‌شود و امیدواریم با پاسخ‌ها، نیازی به تحقیق و تفحص نداشته باشیم.

ارسال نظر