کد خبر: ۱۸۹۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

اتصال استان فارس به دریا قطعی است

مشاور ارشد رییس‏جمهور اعلام کرد: اتصال استان فارس به خلیج فارس از نظر دولت قطعی است.

به گزارش مارین نیوز، اکبر ترکان در نشستی خبری در پایان چهارمین نشست مشترک مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در شیراز گفت: این اتصال از نظر دولت تمام شده است و تنها نیاز دارد از نظر اجرایی کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه «نحوه تقسیمات کشوری دارای اشکال است که فارس به خلیج فارس متصل نیست»، تأکید کرد: عملیاتی شدن این اتصال باید با تدبیر خوبی صورت گیرد تا در بین مردم نگرانی بوجود نیاید.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد همچنین اعلام کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری فارس نیازمند به سرانجام رسیدن اتصال این استان به خلیج فارس است.

گفتنی است، قطعی شدن اتصال استان فارس به خلیج فارس در آخرین روزهای دولت دهم از سوی استاندار وقت فارس اعلام شد که در پی آن، اعتراض شدید نمایندگان بوشهر و مردم این استان را برانگیخت و مدتی موضوع به حاشیه رفت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Russian Federation
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
0
0
  متاسفم برای اینگونه اظهارات ... در همین متن اومده اعتراض مردم بوشهر .. شاید هرمزگان نه مسئولی دارد نه مردمی ... یا اینکه آنها را جز این سرزمین نمیداند ... عواقب این طرح تفرقه انگیز را حالا هم داریم مبینیم چه برسد که این طرح اجرا شود ...
حسام زاده
|
Russian Federation
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
0
  جناب ترکان مواظب باش و قدمها را آهسته بردار....
حبیب جباری
|
Russian Federation
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
0
0
  مشاور ارشد محترم رئیس جمهور تصمیم اتصال استان فارس به خلیج فارس از تدبیر به دور است! اینکار را نکنید به خاطر منافع گروهی محدود که برای غارت منابع بکر ساحل خلیج فارس لحظه شماری می کنند ، استان ها را به جان هم نیاندازید! لابد فردا کرمان و یزد و کهکیلویه و بویر احمد تیز خواستار اتصال به خلیج فارس خواهند شند!
ارسال نظر