کد خبر: ۱۸۹۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

بازدید مدیرعامل شستا و دریادار ملک‏زادگان از اروندان

مشاور دریایی شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور و مدیرعامل شرکت سرمایه‏گذاری تأمین اجتماعی (شستا) طی چند روز گذشته از کارخانه کشتی‏سازی اروندان بازدید کردند.

مدیرعامل کشتی‏سازی اروندان با اعلام این خبر به مارین نیوز گفت: آقای مهندس احمد فیاض‏بخش، مدیرعامل شستا، در بازدید از اروندان از نزدیک در جریان فعالیت‏ها و ظرفیت‏های شرکت قرار گرفت و برای بهبود روند فعالیت‏ها مجددا قول همکاری داد.

ارسلان غمگین افزود: روز سه شنبه هفته جاری نیز، تیمسار دريادار محمد حسين ملك زادگان، مشاور دریایی شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، از کارخانه بازدید و در جریان توانمندی‏ها و فعالیت‏های آن قرار گرفتند.

به گفته وی، ملک زادگان پس از این بازدید با اشاره به وضعیت قبلی کشتی‏سازی اروندان گفت: «اصلا فکر نمی‏کردم اروندان مجددا راه بیفتد».

فرمانده نیروی دریایی ایران در دهه 60 همچنین به مدیران اروندان قول داد با برگزاری جلسات مشترکی با مدیران عامل سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت ملی نفتکش ایران، نفت فلات قاره، کشتیرانی جنوب و نیز مهندس اکبر ترکان، ریاست شورای همانگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، زمینه سفارش‏های جدید ساخت شناور به اروندان را فراهم آورد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
fereydoon mahdikhani
|
Russian Federation
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
0
0
  امیدوارم تلاش حاج غمگین به ثمر برسه و این بازدیدها در پی اقدامات شرکت اروندان منجر به پروژه جدید بشه تا پرسنل اروندان یه بار دیگه توانایی خودشونو نشون بدهند.
ارسال نظر