کد خبر: ۱۸۹۴۲
تعداد بازدید: ۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

یارد صف از پروژه خالی شد/ گفتگو با امیرمحسن خوبان شرق

عضو هیأت مدیره شرکت صنایع فراساحل (صف) با بیان اینکه «این شرکت در حال حاضر سفارش خاصی در دست انجام ندارد»، گفت: با بارگیری سکوی فاز 15 پارس جنوبی یارد بندرعباس صف خالی از پروژه خواهد شد.

امیرمحسن خوبان شرق در گفت‏وگو با مارین نیوز با اشاره به پایان کار ساخت سکوی فاز 15 پارس جنوبی در کارخانه بندرعباس شرکت صف گفت: این سکو آماده بارگیری و نصب در موقعیت خود در آب‏های خلیج فارس است.

وی افزود: با بارگیری این پروژه، یارد صف خالی از کار خواهد شد که این امر منجر به بلااستفاده ماندن زیرساخت‏ها و ظرفیت‏های موجود خواهد شد.

عضو هیأت مدیره شرکت صنایع فراساحل (صف) با بیان اینکه «زمانی در سال‏های اوج پروژه‏های پارس جنوبی 1700 نفر در یارد صف مشغول به فعالیت بودند»، گفت: در حال حاضر، تنها 200 نفر در یارد فعالیت دارند که فعال سازی این تعداد هم نیازمند دریافت سفارش‏های جدید است.

خوبان شرق با اشاره به آمادگی شرکت صف برای ساخت دکل‏های حفاری دریایی یادآور شد: علیرغم مکاتبات و مذاکرات انجام‏شده، تاکنون اقدام مشخصی برای تأمین منابع و فعال شدن پروژه‏های ساخت جک آپ صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: ساخت دو دستگاه دکل حفاری دریایی (جک آپ) در سال 86 از سوی شرکت نفت و گاز پارس به صف واگذار شد؛ اما با وجود پیشرفت مناسب پروژه و ثبت طرح پایه و تفصیلی ساخت جک آپ، این پروژه تأمین اعتبار نشده و بلاتکلیف مانده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي باقري
|
Russian Federation
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
  جناب اقاي مهندس خوبان باسلام و عرض ادب و احترام من علي باقري از فرزندان صف بوده و هستم و خواهم بود و به خود ميبالم كه شش سال از بهترين دوران كاريم را در كنار فرزندان راستين صف گذراندم با آرزوي سلامتي براي تمامي صف يان خوب و دوست داشتني يا علي مدد
ارسال نظر