کد خبر: ۱۸۹۵۱
تعداد بازدید: ۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

پایان بحران‏های دهه 80 در ایزوایکو

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اعلام پایان بحران‏های دهه 80 در ایزوایکو گفت: صنعت کشتی سازی، آبرو و عزت هرمزگان است

به گزارش مارین نیوز، بهروز اکرمی امروز در بازدید از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یادآور شد: در اوائل دهه 80 یکی از بحران‌های استان مجتمع کشتی سازی بود که با مشکلات مالی روبرو بود؛ ولی اکنون گزارش مدیریت عامل این مجموعه شوق آور بوده که کار شاخص و ارزشمندی در این مجموعه انجام شده است و عملکرد ایزوایکو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی درعین حال گفت: صنعت کشتی‏سازی راه درازی در پیش دارد و جا دارد که از مدیریت مجموعه و همه تلاشگران این صنعت تقدیر و تشکر نمود، زیرا این صنعت به استان عزت و آبرو بخشیده است.

وی با اشاره به مزیت‌های این صنعت افزود: نخستین مزیت این صنعت اشتغال است و اشتغال یک مؤلفه اقتصادی است که اشتغال با سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود و باید در این عرصه بخوبی مزیت‌های این صنعت را شناسایی کرد و باید از صندوق حمایتی وزارتخانه و ظرفیت این صنعت استفاده کرد.

اکرمی در خصوص جذب سرمایه گذار گفت: در حوزه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی آماده هرگونه همکاری با این صنعت هستیم و تمام تلاش خود را برای دعوت از تیم‌های اقتصادی برای بازدید از مجتمع کشتی‏سازی بکار خواهیم بست و بسته‌های سرمایه‌گذاری ایزوایکو را در کارگروه اشتغال باید تأیید کرد و مشکلات این صنعت با دستگاه‌های دولتی نیز باید حل شود.

وی در خصوص سخت و زیان آور بودن مشاغل این صنعت خاطرنشان کرد: مشاغل مرتبط با این صنعت به نوعی سخت و زیان‌آور است و مشاغل سخت و زیان آور و دغدغه اشتغال را بررسی و پیگیری می‌کنیم که حاشیه‌ها مانع تولید این صنعت نشود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
0
0
  خواهشا دست از سر ایزوایکو بردارین. دورانی که شستا سکان ایزوایکو رو در دست گرفت بدترین دوران در تمام طول تاریخ ایزوایکو است. این مجتمع بزرگ نباید به صورت سوری خصوصی (خصولتی) بشه اگر واقعا عملکردش خوب بوده و بحرانهاش پایان یافته بهتره در بورس عرضه بشه و نه به صورت پنهانی توسط مافیای شستا خریداری بشه
نماینده کارگری
|
Russian Federation
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
0
0
  وضع ایزوایکو به همت تلاش مدیران و کارگران زحمت کش مجموعه به حول و قوه الهی خوب و شوق آور شده است.از این بابت خدا را شاکر هستیم. با توجه به وضعیت اسفناک حقوق و مزایا در این شرکت چه زمانی وضع کارگران مجموعه خوب و شوق آور خواهد شد؟حالا شوق آور هم نشد مشکلی نیست از زیر خط فقر دربیاد ماراضی هستیم.
ارسال نظر