کد خبر: ۱۸۹۹۳
تعداد بازدید: ۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

تلفات کشتی بنگلادشی افزایش یافت

مقامات بنگلادش اعلام کردند: با کشف 16 جسد دیگر از درون لاشه کشتی غرق شده‌ این کشور، تلفات این حادثه به 45 تن افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنابر اعلام مقامات بنگلادشی، دو کشتی نجات برای به حرکت درآوردن کشتی غرق شده بکار گرفته شدند و آن را به ساحل نزدیک کردند تا غواصان امدادگر بتوانند داخل این کشتی را که در پی توفان دچار حادثه شده بود، جستجو کنند.

غواصان بنگلادشی نیز اظهار داشتند که تمام بخش‌های داخلی کشتی به طور کامل بازرسی شده‌اند و عملیات جستجو برای یافتن اجساد سایر سرنشینان در امتداد رودخانه Meghna آغاز می‌شود هرچند این احتمال وجود دارد که برخی از اجساد با جریان شدید آب برده شده باشند.

صدها نفر از خانواده‌های قربانیان این حادثه پس از گذشت سه روز در کنار رودخانه جمع شده‌اند تا اجساد کشف شده را شناسایی کنند.

همچنین، تعداد دقیق مسافران کشتی مشخص نیست زیرا دفترچه‌های سفر مسافران نگهداری نشده‌اند. مقامات بنگلادشی ابتدا تعداد سرنشینان این کشتی را 350 نفر اعلام کرده بودند؛ اما بعد اعلام شد که تعداد آنان 150 تا 200 نفر بوده است. همچنین 40 نفر از سرنشینان کشتی توانسته بودند خود را به ساحل برسانند.

ارسال نظر