کد خبر: ۱۹۰۰۷
تعداد بازدید: ۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰

نجات سرنشینان یک قایق تفریحی در آب‏های قشم

معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات چهار سرنشین یک قایق تفریحی مضطر از خطر غرق شدن در آب‏های ساحلی قشم خبر داد.

به گزارش مارین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی نوفرستی درباره جزییات این حادثه توضیح داد: عصر روز جمعه، 26 اردیبهشت ماه جاری حوالی ساعت 19:10یک فروند قایق تفریحی در اسکله‏ هامون (فجر) قشم که در شرایط آب و هوایی نامساعد گرفتار امواج خروشان دریا شده بود، به علت از دست دادن کنترل خود، اعلام اضطرار کرد.

وی ادامه داد: مرکز هماهنگی و نجات دریایی بندرعباس به محض دریافت پیام اضطرار، هماهنگی‏های لازم را با برج کنترل بندر شهید زاکری قشم انجام داده و در کمتر از یک دقیقه شناور ناجی 15 به محل موقعیت سانحه اعزام شد.

معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه «تیم جستجو و نجات با سرعت عمل خود اقداماتی را برای نجات حادثه‏دیدگان عملیاتی کردند»، افزود: حوالی ساعت 19:25 چهار سرنشین قایق سانحه‏دیده توسط ناجی 15 نجات یافتند و شناور نیز که از نوع پارویی و بدون موتور بود، در اسکله صیادان جنب بندر شهید ذاکری پهلو داده شد.   

در حال حاضر، هرچهار نفر سرنشین این قایق تفریحی در صحت و سلامت کامل به سر می‏برند.

ارسال نظر