کد خبر: ۳۱۰۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

برگزاری رزمایش ولایت در سواحل مکران نشان دهنده عزت واقتدار ایران است

امام جمعه موقت چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رزمایش ولایت 94 در آب های سواحل مکران نشان دهنده عزت و اقتدار نیروهای رزمی نظام اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رزمایش ولایت 94 در آب های سواحل مکران نشان دهنده عزت و اقتدار نیروهای رزمی نظام اسلامی ایران است.
به گزارش مارین نیوز، حجت اسلام احمد علی قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: امنیت آب های سواحل مکران و حوزه دریایی ایران در منطقه چابهار و کنارک متصل به آبهای آزاد و اقیانوس هند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: اقتدار نیروهای نظامی ایران در اوج است و این رزمایش نشان دهنده برقراری امنیت پایدار و فعالیت های اقتصادی و تجاری از طریق دریایی در بهترین شرایط امنیتی است.
وی از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری رزمایش ولایت 94 قدردانی کرد و افزود: دلاورمردان دریایی اجازه هیچگونه ناامنی را نخواهند داد.
امام جمعه موقت چابهار در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: دهه فجر یادآور اصالت دینی و ایمانی ملت ایران است.
حجت الاسلام قاسمی زاده به سفر ریاست جمهوری به کشورهای ایتالیا و فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: باید مسئولان رده بالای نظام از فضای موجود پسا تحریم و توافق هسته ای نهایت استفاده را ببرند.
وی بیان کرد: ارتباط و مبادلات با کشورهای دیگر خوب است اما نباید ایران تنها مکانی برای واردات کالا بشود.
وی افزود: باید مسئولان شرایطی را ایجاد کنند که تولید کننده ایرانی نیز کالای خود را در بازارهای خارجی عرضه کند و رقابت در بین تولید کنندگان داخلی ایجاد شود.
امام جمعه موقت چابهار یاد و خاطره شهید جلال اسدی از ماموران آگاهی انتظامی این شهرستان که هفته جاری به دست افراد ناشناس به شهادت رسید را نیز گرامی داشت و غفران الهی برای آن شهید عزیز و صبر برای خانواده را از درگاه الهی مسالت کرد.


ارسال نظر